The contemporary Argentine publishing industry Analysis from the Political Economy of Communication

dc.creatorVelazquez, Gustavo Daniel
dc.date2021-08
dc.date2023-09-01T15:08:27Z
dc.date.accessioned2024-07-24T03:49:46Z
dc.date.available2024-07-24T03:49:46Z
dc.identifierhttp://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/157163
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/9535343
dc.descriptionEl presente artículo propone pensar el panorama actual de la industria del libro nacional desde la perspectiva de la Economía Política de la Comunicación, en pos de contribuir al desarrollo de este enfoque dentro del campo de los estudios del libro y la edición.
dc.descriptionThis article proposes to think about the current panorama of the national book industry from the perspective of the Political Economy of Communication, in order to contribute to the development of this approach within the field of book studies and publishing
dc.descriptionFacultad de Periodismo y Comunicación Social
dc.formatapplication/pdf
dc.languagees
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
dc.subjectComunicación
dc.subjectEconomía
dc.subjectIndustria del libro
dc.subjectEconomía Política de la Comunicación
dc.subjectEstudios del libro y la edición
dc.subjectBook Industry
dc.subjectPolitical Economy of Communication
dc.subjectBook Studies and Publishing
dc.titleLa industria editorial argentina contemporánea: análisis desde la economía política de la comunicación
dc.titleThe contemporary Argentine publishing industry Analysis from the Political Economy of Communication
dc.typeArticulo
dc.typeArticulo


Este ítem pertenece a la siguiente institución