The digital marketing plan and on-line commerce in the company Soluciones Gráficas, Huancayo - 2021

dc.contributorVilca Rodríguez, Roy River
dc.creatorHuarcaya Conde, Celestino
dc.date2022-07-21T20:09:03Z
dc.date2022-07-21T20:09:03Z
dc.date2022-07-21T20:09:03Z
dc.date2022-07-21T20:09:03Z
dc.date2022-05-12
dc.date.accessioned2024-05-15T20:25:20Z
dc.date.available2024-05-15T20:25:20Z
dc.identifierApa
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/20.500.14140/966
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/9439130
dc.descriptionThe research is of applicative type as a pre-experimental methodological design. The objective of the research was the implementation of digital marketing and on-line commerce to improve customer loyalty, conformed with a sample of 20 workers, where the instrument for data collection questionnaire validated by experts, reliability was found by Cronbach's Alpha statistic of: (95.0 and 85.0) showing high reliability. In the result, the General Hypothesis test according to the Wilcoxon statistic shows a significance level of 0.001, which being less than 0.05, the research concluded that the implementation of digital marketing and on-line commerce improved customer loyalty, since at present it is necessary to improve the relationship between customer and company, graphic solutions becoming digital marketing and on-line commerce for the new generation every year comes new strategies for the national and international markets of the competition
dc.descriptionLa investigación es de tipo aplicativo con diseño metodológico preexperimental. El objetivo de la investigación fue la implementación del marketing digital y el comercio on-line para mejorar la fidelización de los clientes, conformado con una muestra de 20 trabajadores, donde el instrumento para la recolección de datos fue un cuestionario validado por expertos, se halló la confiabilidad mediante el estadístico Alfa de Cronbach de: (95.0 y 85.0) demostrando alta confiabilidad. En el resultado, la prueba de Hipótesis General según el estadístico Wilcoxon da a conocer un nivel de significancia de 0.001 que por ser menor a 0.05 se concluyó la investigación que la implementación del marketing digital y el comercio on-line mejoro la fidelización de los clientes, ya que en la actualidad es necesario mejorar la relación de cliente a empresa soluciones graficas convirtiendo en la marketing digital y el comercio on-line para la nueva generación cada años viene nuevos estrategias para los mercados nacional e internacional de la competencias
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Privada de Huancayo Franklin Roosevelt
dc.publisherPE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceUniversidad Privada de Huancayo Franklin Roosevelt
dc.subjectMarketing Digital
dc.subjectComercio On-Line
dc.subjecthttp://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
dc.titleEl plan de marketing digital y el comercio on-line en la empresa Soluciones Gráficas, Huancayo - 2021
dc.titleThe digital marketing plan and on-line commerce in the company Soluciones Gráficas, Huancayo - 2021
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


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