dc.contributorChong Vela, Rilke
dc.creatorGuevara Garcia, Cissella Itzell
dc.creatorChota Macuyama, Lizeth
dc.date.accessioned2023-08-10T19:03:55Z
dc.date.accessioned2024-05-09T14:00:44Z
dc.date.available2023-08-10T19:03:55Z
dc.date.available2024-05-09T14:00:44Z
dc.date.created2023-08-10T19:03:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier658.8343 G88 2023
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/20.500.12737/9265
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/9383268
dc.description.abstractThe thesis "Quality of service and customer loyalty in business banking Scotiabank agency Iquitos, 2022", has the general objective of determining the relationship between quality of service and customer loyalty in business banking of Scotiabank agency Iquitos, 2022. The study is of a descriptive - correlational type and of a non-experimental - cross-sectional design. The instrument used for data collection was the questionnaire, made up of questions organized with rating scales. The sample was taken in a simple random probabilistic way, with a total of 218 respondents. It was concluded that there is a relationship between the quality of s ervice and customer loyalty in the business banking of Scotiabank agency Iquitos, 2022. Keywords: values, organizational values, loyalty, customer loyalty.
dc.description.abstractLa tesis “Calidad de atención y fidelización del cliente en la banca negocio Scotiabank agencia Iquitos, 2022”, tiene por objetivo general determinar la relación entre la calidad de atención y la fidelización del cliente en la banca negocios de Scotiabank agencia Iquitos, 2022. El estudio es de tipo descriptivo – correlacional y de diseño no experimental – transversal. El instrumento que se empleó para la recolección de datos fue el cuestionario, conformado por preguntas organizadas con escalas de calificación. La muestra se tomó de manera probabilístico aleatorio simple, siendo un total de 218 encuestados. Se concluyó que existe relación entre la calidad de atención y la fidelización del cliente en la banca negocios de Scotiabank agencia Iquitos, 2022.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana
dc.publisherPE
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSatisfacción del cliente
dc.subjectFidelización del cliente
dc.subjectServicios financieros
dc.subjectServicios de atención al cliente
dc.subjectBancos comerciales
dc.titleCalidad de atención y fidelización del cliente en la banca negocio Scotiabank agencia Iquitos, 2022
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


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