dc.creatorAsociación Nacional de Anunciantes (ANDA)
dc.creatorUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
dc.date.accessioned2016-05-04T22:29:11Z
dc.date.accessioned2024-05-06T19:27:43Z
dc.date.available2016-05-04T22:29:11Z
dc.date.available2024-05-06T19:27:43Z
dc.date.created2016-05-04T22:29:11Z
dc.date.issued10-2015
dc.identifierAsociación Nacional de Anunciantes (ANDA). (2015). Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners. Lima: Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas.
dc.identifier978-612-318-049-2
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10757/608311
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/9290255
dc.description.abstractThis book, an initiative of ANDA and the Administration and Marketing Study Program of Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), is the first in a series of books. It seeks to share, each year, some of the new ANDA Awards winning cases. Hence, students, professionals and entrepreneurs will be able to see, in concrete terms, how to achieve effectiveness and excellent business results through innovative strategies based on the fields of marketing and communications. Seven 2015 ANDA Awards winning cases are included in this first book. The selection process considered those cases whose whole campaign was based on the implementation of research-based and insight strategies closely associated with marketing practices.
dc.description.abstractEste libro, iniciativa de la Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA) y la Carrera de Administración y Marketing de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), es el primero de una serie que busca compartir, cada año, algunos de los nuevos casos que van llegando al Premio ANDA. De esta manera, estudiantes, profesionales y emprendedores podrán ver, de manera concreta, cómo se puede lograr efectividad en las actividades y excelentes resultados de negocio a través de propuestas innovadoras que se inician en el ámbito del marketing y de las comunicaciones.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
dc.relationhttps://editorial.upc.edu.pe/publicaciones/mejores-practicas-de-marketing-en-el-peru-2/
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
dc.sourceRepositorio Académico - UPC
dc.subjectMarketing
dc.subjectMarketing strategies
dc.subjectCommercial companies
dc.subjectCreativity
dc.subjectAdvertising campaigns
dc.subjectAdvertising awards
dc.subjectCase studies
dc.subjectPeru
dc.titleBest Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/book


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