dc.contributor | Garzón Rincón, Laura Valeria | |
dc.contributor | https://scholar.google.com/citations?hl=es&user=Lr7ThCUAAAAJ | |
dc.contributor | Universidad Santo Tomás | |
dc.creator | Corzo Vélez, Jairo Hernando | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T13:52:32Z | |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T13:49:56Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T13:52:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-06T13:49:56Z | |
dc.date.created | 2023-07-11T13:52:32Z | |
dc.date.issued | 2023-07-10 | |
dc.identifier | Corzo Vélez, J. H. (2023). Importancia de creación de videojuego de concientización para educación. [Trabajo de Grado, Universidad Santo Tomás]. Repositorio Institucional. | |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/11634/51202 | |
dc.identifier | reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás | |
dc.identifier | instname:Universidad Santo Tomás | |
dc.identifier | repourl:https://repository.usta.edu.co | |
dc.identifier.uri | https://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8680143 | |
dc.description.abstract | Currently, video games can play an informative role in addressing the issue of solid waste classification in Bogota. Through educational messages integrated into the games, players can be taught about the importance of correctly sorting waste and promoting appropriate recycling practices. This can contribute to raising environmental awareness and fostering sustainable behaviors within the community, aided by graphic design incorporated into its development across various areas of action within the process. | |
dc.language | spa | |
dc.publisher | Universidad Santo Tomás | |
dc.publisher | Pregrado Diseño Gráfico | |
dc.publisher | Facultad de Diseño Gráfico | |
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dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/ | |
dc.rights | Abierto (Texto Completo) | |
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dc.rights | Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia | |
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