dc.contributorHuertas Ruiz, Joaquín Darío
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0001-9972-8410
dc.contributorhttps://scholar.google.com/citations?hl=es&user=ZTezeeoAAAAJ
dc.contributorhttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000191140
dc.contributorhttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0001469147
dc.contributorUniversidad Santo Tomás
dc.creatorTorres Polo, Yulieth Paola
dc.date.accessioned2023-07-25T15:54:11Z
dc.date.accessioned2023-09-06T13:04:12Z
dc.date.available2023-07-25T15:54:11Z
dc.date.available2023-09-06T13:04:12Z
dc.date.created2023-07-25T15:54:11Z
dc.date.issued2023-07-18
dc.identifierTorres Polo, Y. P. (s.f.). Estrategias para el fomento de la escritura creativa. [Trabajo de Grado, Universidad Santo Tomás]. Repositorio Institucional.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/51430
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8679747
dc.description.abstractThis research work (W.P) aims to demonstrate how important it is to strengthen creative writing in students, the learning process of creative writing is shown as an act of reflection, creativity and autonomy in children. Strategies for the promotion of creative writing is a pedagogical proposal that has as its main source of teaching the implementation of the use of creativity for the preparation of writings where the student has the freedom to express what he thinks; seeks to strengthen the teaching-learning processes in students without leaving emotions and imagination aside, the direct intention of these proposals is that students develop the ability to interact with their emotions and ideas and thus be able to strengthen their cognitive, affective abilities and social.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Licenciatura en Literatura y Lengua Castellana
dc.publisherFacultad de Educación
dc.relationLipman, M. (2016). Enseñar pensamiento de alto nivel mediante la filosofía. En Lipman, M (2016). Lugar del pensamiento en la educación. Octaedro
dc.relationRevista pedagógica UNIMINUTO Sur IB.
dc.relationFernández, C., Díaz, C. & Bedoya, N. (2021). Ambientes lúdicos para el aprendizaje en la escritura creativa de los estudiantes de grado tercero.
dc.relationCadena, K. (2020) Niñas y niños creadores de historias: Material didáctico para el fomento de la escritura creativa en la escuela.
dc.relationÁvila, A. (2017). Ambientes de aprendizaje y escritura creativa: mejorando la producción textual.
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleEstrategias para el fomento de la escritura creativa


Este ítem pertenece a la siguiente institución