dc.contributorBree, Joel
dc.creatorHurtado V., Juan Camilo
dc.date2014-04-25T04:51:06Z
dc.date2015-07-10T19:59:56Z
dc.date2017-02-10T16:51:11Z
dc.date2017-08-12T16:15:19Z
dc.date2014-04-25T04:51:06Z
dc.date2015-07-10T19:59:56Z
dc.date2017-02-10T16:51:11Z
dc.date2017-08-12T16:15:19Z
dc.date2011
dc.date.accessioned2023-08-29T19:09:52Z
dc.date.available2023-08-29T19:09:52Z
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10726/411
dc.identifierADM / H967g 2011
dc.identifierinstname:Colegio de Estudios Superiores de Administración - CESA
dc.identifierreponame:Biblioteca Digital – CESA
dc.identifierrepourl:https://repository.cesa.edu.co/
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8514133
dc.descriptionEl propósito de esta investigación consiste en explorar la participación del gobierno francés en el desarrollo de actividades deportivas en un nivel específico de población y las estrategias de marketing que utilizan. Además, se compara la situación de este país con la de Colombia, en la cual es un ejemplo perfecto de problemas de la sociedad y las políticas deportivas del gobierno.
dc.descriptionObjectives. Research Questions. Literature Review. Sport Definition. Sport market and Sport Activity Charts. Government in the sport. French Government. Colombian Government. French government budget. France population. All Sport physical and physic implications. Health effects. The economic benefit of Sport health. Sport Education. Sport and social Development. Other sport effects, crime reduction. Social Marketing Framework. Methodology. Main process. Obtaining data process. Data analysis.
dc.descriptionAdministrador de Empresas
dc.descriptionThe purpose of this research is to explore the participation of the French government in the development of sports activities in a specific level of population and the marketing strategies they use. In addition, the situation in this country is compared with that of Colombia, in which it is a perfect example of problems in society and the sports policies of the government.
dc.descriptionPregrado
dc.format58 páginas
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherPregrado en Administración de Empresas
dc.publisherColegio de Estudios Superiores de Administración - CESA
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.rightsAcceso restringido
dc.subject796.069 Administración deportiva
dc.subjectAdministración de empresas
dc.subjectDeportes y globalización
dc.subjectAdministración de deportes
dc.subjectDeportes - Legislación - Francia
dc.subjectDeportes - Legislación - Colombia
dc.subjectAnálisis de mercadeo
dc.subjectMercadeo - Investigaciones
dc.subjectComportamiento del consumidor
dc.subjectProfesionalismo en los deportes
dc.subjectPromotores de deportes
dc.subjectPlanificación estratégica
dc.titleGovernment sport management
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.typeTesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.coverageColombia
dc.coverageFrancia


Este ítem pertenece a la siguiente institución