dc.contributorTorres, Larry
dc.creatorPeñafiel Guzmán, Jessica Jessenia
dc.date.accessioned2023-07-04T14:57:30Z
dc.date.accessioned2023-08-11T21:21:55Z
dc.date.available2023-07-04T14:57:30Z
dc.date.available2023-08-11T21:21:55Z
dc.date.created2023-07-04T14:57:30Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifierhttp://repositorio.ug.edu.ec/handle/redug/69552
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8266444
dc.description.abstractThis project has been created with the aim of improving the development of learning the English language which will help the entire educational community. The direction of this work is based on improving speaking skills with the support of interactive game techniques to motivate the practice of this. The author of this research worked to find strategies that would help to solve this problem through the use of interactive didactic material specially designed for this purpose. Likewise, all the content that supports this research work was obtained from projects of similar quality that were carried out at other universities. On the other hand, once the objectives of this work have been met, teachers, students, and the educational community will benefit from the positive change.
dc.description.abstractEste proyecto se ha creado con el objetivo de mejorar el desarrollo del aprendizaje del idioma inglés que ayudará a toda la comunidad educativa. La dirección de este trabajo se basa en mejorar las habilidades de hablar con el apoyo de las técnicas de juego interactivas para motivar la práctica de esto. El autor de esta investigación trabajó para encontrar estrategias que ayudarían a resolver este problema mediante el uso de material didáctico interactivo especialmente diseñado para este propósito. Del mismo modo, todo el contenido que respalda este trabajo de investigación se obtuvo de proyectos de calidad similar que se llevaron a cabo en otras universidades. Por otro lado, una vez que se hayan cumplido los objetivos de este trabajo, los maestros, los estudiantes y la comunidad educativa se beneficiarán del cambio positivo.
dc.languageeng
dc.publisherUniversidad de Guayaquil. Facultad de Filosofía, Letras y Ciencias de la Educación
dc.rightsopenAccess
dc.subjectORAL FLUENCY
dc.subjectORAL INTERACTION ACTIVITIES
dc.subjectSTRATEGIES
dc.subjectMOTIVATE
dc.titleInfluence of interactive games techniques to improve speaking skill for level A2
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución