dc.contributorCeli Jaramillo, Karina Alexandra
dc.creatorSaritama Díaz, Rosa Susana
dc.date2019-12-10T16:54:01Z
dc.date2019-12-10T16:54:01Z
dc.date2014
dc.date.accessioned2023-08-10T22:24:56Z
dc.date.available2023-08-10T22:24:56Z
dc.identifierhttp://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/22875
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8209056
dc.descriptionThe present research work entitled: THE MICRO-CURRICULAR PLANNING AND THE CLASSROOM MANAGEMENT OF THE ENGLISH LANGUAGE WITH THE STUDENTS OF 1st, 2nd AND 3rd YEARS OF BACHILLERATO AT ―UNIDAD EDUCATIVA ANEXA A LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE LOJA‖. ACADEMIC YEAR 2012-2013 has been made with the purpose of determining how the micro-curricular planning influences the classroom management of the English Language classroom. In order to undertake this research, the scientific method was used to find the facts about the researched object through a contrast between theory and reality. The survey technique was selected for gathering the information, and it was applied to teachers and students of the researched institution. The main conclusions were that the teachers are not applying sufficient strategies or activities in micro-curriculum planning and classroom management of the English Language classroom.
dc.descriptionEl presente trabajo titulado: LA PLANIFICACIÓN MICRO-CURRICULAR Y EL MANEJO DE CLASE DEL IDIOMA INGLES CON LOS ESTUDIANTES DE 1ro, 2do y 3er AÑOS DE BACHILLERATO DEL COLEGIO ―UNIDAD EDUCATIVA ANEXA A LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE LOJA‖, PERIODO ACADEMICO 2012-2013 ha sido realizado con el propósito de determinar cómo la planificación micro-curricular influyen en el manejo de la clase del idioma Inglés. Para realizar este trabajo de investigación, se utilizó el método científico con el fin de encontrar el hecho sobre el objeto investigado, a través de un contraste entre la teoría y la realidad. La técnica de la encuesta fue utilizada para obtener información y la misma fue aplicada a maestros y estudiantes de la institución investigada. Las principales conclusiones determinaron que los profesores no están aplicando suficientes actividades en la planificación micro-curricular y el manejo de la clase del idioma Inglés.
dc.format116 p.
dc.languageen
dc.publisherLoja
dc.rightsopenAccess
dc.subjectMICRO-CURRICULAR PLANNING
dc.subjectENGLISH
dc.titleThe micro-curricular planning and the classroom management of the english language with the students of 1st 2nd and 3rd years of bachillerato at ―unidad educativa anexa a la Universidad Nacional de Loja‖. Academic year 2012-2013
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución