dc.contributorDávila Vega, Carmen Enith
dc.creatorMontaño Ponce, Natalia Elizabeth
dc.date2016-07-27T19:47:17Z
dc.date2016-07-27T19:47:17Z
dc.date2015
dc.date.accessioned2023-08-10T21:57:59Z
dc.date.available2023-08-10T21:57:59Z
dc.identifierhttp://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/15146
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8201436
dc.descriptionThe present research work has been made to determine the influence of extra class activities on the English Language learning. For its development the descriptive, analytical-synthetic and explicative methods were used. The survey was applied to 7 teachers and 458 students, who provided information to verify the established hypotheses. The information was presented, organized and described in statistic charts and represented graphically, to be interpreted and analyzed in a logical process, which allowed to determine that even tough that teachers applied only certain kinds of extra-class activities, student’s performance on their English language proficiency is positively affected.
dc.descriptionEl presente trabajo de investigación se llevó a cabo con el propósito de determinar la influencia de las actividades extra clase en el aprendizaje del Idioma Inglés. Para su realización fue necesario el uso de los métodos descriptivo, analítico y explicativo. El instrumento de la encuesta fue aplicado a 7 profesores y a 458 estudiantes, quienes proporcionaron información para comprobar las hipótesis establecidas. La información fue presentada, organizada y descrita en cuadros estadísticos y representada gráficamente, para luego ser interpretada y analizada en una forma lógica lo que permitió determinar que a pesar de que los maestros aplican solo cierto tipo de actividades extra-clase, el rendimiento de los estudiantes en cuanto al dominio del Idioma Inglés se ve influenciado positivamente.
dc.format138 p.
dc.languageen
dc.rightsopenAccess
dc.subjectENGLISH LANGUAGE
dc.subjectLEARNING
dc.titleThe extra-class activities and their influence on the english language learning with the students of 1st, 2nd and 3rd years of bachillerato at Beatriz Cueva de Ayora high school. Academic period 2012-2013
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución