dc.contributorMuñoz Arteaga, Pedro Andrés
dc.creatorCajamarca Gómez, Byron Antonio
dc.date.accessioned2023-06-02T16:45:52Z
dc.date.accessioned2023-08-08T19:16:54Z
dc.date.available2023-06-02T16:45:52Z
dc.date.available2023-08-08T19:16:54Z
dc.date.created2023-06-02T16:45:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/24939
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8056379
dc.description.abstractEducational inclusion allows all students to access an educational process without any discrimination. According to the results and the discussion, they show that the institution receives students cordially, however, there are few actions of sensitivity to the community on disability.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectEDUCACIÓN DE PERSONAS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectEDUCACIÓN BÁSICA
dc.titleDiagnóstico del proceso de inclusión educativa de personas con discapacidad en la escuela de educación básica Medardo Neira Garzón ubicada en la ciudad de Cuenca-Ecuador.
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución