dc.creatorPalma, Ricardo Javier
dc.creatorCañizares, Clarisa Silvana
dc.date2017-09
dc.date2017
dc.date2022-02-01T18:06:28Z
dc.date.accessioned2023-07-15T05:21:33Z
dc.date.available2023-07-15T05:21:33Z
dc.identifierhttp://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/130276
dc.identifierisbn:978-950-34-1943-4
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/7473061
dc.descriptionIt is known that the use of prosodic features shape the structure of a conversation as they may mark re-starts, turn endings, etc. Our aim in this paper is to analyze the use of metadiscoursal elements together with the prosodic choices made by the students. The metadiscoursal elements to be analysed are: interactive discourse-organizing markers and interactional stance/evaluation markers.
dc.descriptionTrabajo publicado en Caldiz, A. y Rafaelli, V. (coords.) (2020). <i>Exploraciones fonolingüísticas. V Jornadas Internacionales de Fonética y Fonología y I Jornadas Nacionales de Fonética y Discurso</i>.
dc.descriptionFacultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
dc.formatapplication/pdf
dc.format597-608
dc.languageen
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
dc.subjectHumanidades
dc.subjectLetras
dc.subjectprosody
dc.subjectmetadiscoursal elements
dc.subjectconversation
dc.titleIntonation in metadiscoursal elements of an oral pedagogical task
dc.typeObjeto de conferencia
dc.typeObjeto de conferencia


Este ítem pertenece a la siguiente institución