dc.contributorLinares, María Esther
dc.contributorUniversidad de Piura. Facultad de Ciencias de la Educación
dc.creatorZavala Carrión, Belinda
dc.date.accessioned2014-05-16T15:23:44Z
dc.date.accessioned2023-05-31T19:26:49Z
dc.date.available2014-05-16T15:23:44Z
dc.date.available2023-05-31T19:26:49Z
dc.date.created2014-05-16T15:23:44Z
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifierZavala, B. (2012). Presentation, practice and production versus task based learning using form focused tasks. Maestría en Educación con Mención en Enseñanza de inglés como Lengua Extranjera. Universidad de Piura. Facultad de Ciencias de la Educación. Piura, Perú.
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/11042/1801
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/6501122
dc.description.abstractThe present research has the intention to experience a different teaching model called Task Based Learning and compared to the Presentation-Practice-Production model measure somehow the students’ response towards the model and at the end see how homogeneous the language skills are developed plus their level of achievement.
dc.languageeng
dc.publisherUniversidad de Piura
dc.relationAdobe Reader
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/pe/
dc.rightsCreative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Perú
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceUniversidad de Piura
dc.sourceRepositorio Institucional Pirhua - UDEP
dc.subjectMétodos de enseñanza -- Aplicación -- Perú -- Tesis inéditas
dc.subjectTareas escolares en casa -- Análisis -- Perú -- Tesis inéditas
dc.titlePresentation, practice and production versus task based learning using form focused tasks
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución