dc.contributorFernández Salvador Domínguez, Jorge Leoncio
dc.creatorSilva Flores, Julio Adrian
dc.date.accessioned2022-12-09T20:46:52Z
dc.date.accessioned2023-05-22T15:40:21Z
dc.date.available2022-12-09T20:46:52Z
dc.date.available2023-05-22T15:40:21Z
dc.date.created2022-12-09T20:46:52Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/23929
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/6324458
dc.description.abstractThe purpose of this study is to carry out an analysis of the impact of influencer marketing on the marketing of clothing and footwear among young university students in the city of Cuenca, this research is based fundamentally on the responses given by young people from the different universities of the city.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS
dc.subjectCOMERCIO ELECTRÓNICO
dc.subjectINDUSTRIA DE CALZADO - MERCADEO EN INTERNET
dc.subjectPRENDAS DE VESTIR - MERCADEO EN INTERNET
dc.subjectCOMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR
dc.subjectINFLUENCIA (PSICOLOGÍA)
dc.titleImpacto del marketing de influencers en la comercialización de prendas de vestir y calzado en la ciudad de Cuenca. Caso de análisis estudiantes universitarios ciudad de Cuenca entre 18 y 25 años
dc.typebachelorThesis


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