NON CONVENTIONAL ADVERTISING (BTL) AS AN ALTERNATIVE MEAN FOR THE DISSEMINATION OF THE PROVINCE OF TARMA TOURISM RESOURCES

dc.creatorPalomino Crispín, Antonio
dc.creatorEgoavil Guillermo, Ketty
dc.date2022-01-15
dc.date.accessioned2023-03-16T20:34:23Z
dc.date.available2023-03-16T20:34:23Z
dc.identifierhttps://revistas.uncp.edu.pe/index.php/prospectiva/article/view/1273
dc.identifier10.26490/uncp.prospectivauniversitaria.2011.8.1273
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/6243915
dc.descriptionThe paper titled unconventional advertising (BTL) as an alternative means for the dissemination of tourism resources of the province of Tarma, “part of the need to recognize the means used by tour operators, with the following question Is unconventional advertising strategy alternative means of importance for the promotion of tourism resources of the province of Tarma?. Whose overall objective is to demonstrate that the unconventional advertising strategy is an alternative means of importance for the promotion of tourism resources of the province of Tarma. Therefore the following hypothesis is posed: The unconventional advertising strategy becomes an important alternative mean for the promotion of tourism resources of the province of Tarma. The research is descriptive, not experimental level will be used as the scientific method and specific methods: deductive and inductive observation and interview techniques, questionnaire and signing. The expected impact is to optimize the use of media that uses unconventional advertising dissemination of tourism resources by operators in that sector of the economy of the province of Tarma. en-US
dc.descriptionEl trabajo de investigación titulado La publicidad  no convencional (btl) como medio alternativo para la difusión de los recursos turísticos de la provincia de Tarma”, parte de la necesidad de reconocer los medios utilizados por los operadores turísticos, con la siguiente  interrogante ¿es la estrategia de publicidad no convencional un medio alternativo de importancia para la promoción de los recursos turísticos de la provincia de Tarma?. Su objetivo general es demostrar que la estrategia de publicidad no convencional es un medio alternativo de importancia para la promoción de los recursos turísticos de la provincia de Tarma.. Por lo cual se plantea la siguiente hipótesis: La estrategia de publicidad no convencional se convierte en un medio alternativo de importancia para la promoción de los recursos turísticos de la provincia de Tarma. La investigación es de tipo descriptivo, nivel no experimental, se utilizará el método científico y como métodos específicos: el deductivo e inductivo y las técnicas de  observación entrevista, cuestionario y fichaje.  El impacto esperado es la optimización  del empleo de los medios que utiliza la publicidad no convencional en la difusión de los recursos turísticos por parte de los operadores de ese sector importante de la economía de la provincia de Tarma.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Nacional del Centro del Perues-ES
dc.relationhttps://revistas.uncp.edu.pe/index.php/prospectiva/article/view/1273/1409
dc.rightsDerechos de autor 2021 Prospectiva Universitariaes-ES
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0es-ES
dc.sourceProspectiva Universitaria; Vol. 8 No. 2 (2011): Prospectiva Universitaria; 67-71en-US
dc.sourceProspectiva Universitaria; Vol. 8 Núm. 2 (2011): Prospectiva Universitaria; 67-71es-ES
dc.source1990-2409
dc.source1990-7044
dc.source10.26490/uncp.prospectivauniversitaria.2011.8
dc.subjectpublicidades-ES
dc.subjectno convencionales-ES
dc.subjectturismoes-ES
dc.subjectpublicityen-US
dc.subjectnot conventionalen-US
dc.subjecttourismen-US
dc.titleLA PUBLICIDAD NO CONVENCIONAL (BTL) COMO MEDIO ALTERNATIVO PARA LA DIFUSIÓN DE LOS RECURSOS TURÌSTICOS DE LA PROVINCIA DE TARMAes-ES
dc.titleNON CONVENTIONAL ADVERTISING (BTL) AS AN ALTERNATIVE MEAN FOR THE DISSEMINATION OF THE PROVINCE OF TARMA TOURISM RESOURCESen-US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículos Cienc. Admin.es-ES


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