dc.creatorMoya Mendez, Misael
dc.creatorChoin, David Olivier
dc.date.accessioned2020-02-04T22:26:44Z
dc.date.accessioned2022-10-20T20:24:30Z
dc.date.available2020-02-04T22:26:44Z
dc.date.available2022-10-20T20:24:30Z
dc.date.created2020-02-04T22:26:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier2602-8158
dc.identifierhttp://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/33932
dc.identifierhttps://publicaciones.ucuenca.edu.ec/ojs/index.php/revpos/article/view/1632
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4596305
dc.description.abstractStarting from the current pedagogy, which is approached critically as a mere reference point, in the present article a structural model is presented, explained and exemplified with a view to the narrative documentation of artistic and artistic-pedagogic experiences. Theoretical and methodological orientations directed to consolidate the textual tipology for their legitimization in the academic practice are offered.
dc.languagees_ES
dc.sourceRevista de Investigación y Pedagogía del Arte
dc.subjectNarrativa pedagógica
dc.subjectDocumentación narrativa
dc.subjectDocumentación artística
dc.subjectDocumentación artístico-pedagógica
dc.titleModelo estructural explicado y ejemplo para la documentación narrativa de experiencias artísticas y artístico-pedagógicas
dc.typeARTÍCULO


Este ítem pertenece a la siguiente institución