dc.contributorRivera Campoverde, Néstor Diego
dc.creatorCajamarca Tacuri, Jorge Gustavo
dc.creatorToalongo Ordoñez, Manuel Alejandro
dc.date.accessioned2021-07-02T16:06:13Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:38:36Z
dc.date.available2021-07-02T16:06:13Z
dc.date.available2022-10-20T18:38:36Z
dc.date.created2021-07-02T16:06:13Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/20425
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4581630
dc.description.abstractThe document consists of estimating the areas with the highest accident rates along the Cuenca - Loja highway, based on the driving style of M3 category vehicles. For this purpose, a data logger device connected to the OBD II port of the study vehicle is used, collecting PID'S data on speed, acceleration, trajectory, among others.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectMECÁNICA AUTOMOTRIZ
dc.subjectINVESTIGACIÓN DE ACCIDENTES DE TRÁNSITO
dc.subjectBUSES - ACCIDENTES DE TRÁNSITO - ECUADOR
dc.subjectCONDUCCIÓN DE AUTOMÓVILES
dc.subjectVÍAS DE TRÁNSITO - ECUADOR
dc.subjectSEGURIDAD VIAL
dc.titleEstimación de las zonas de mayor siniestralidad en la vía Cuenca - Loja en función de las maniobras de conducción
dc.typebachelorThesis


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