dc.contributorMassuh Villavicencio, Carlos
dc.creatorCastro Mujica, Carolina Auxiliadora
dc.date.accessioned2015-07-28T20:11:58Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:35:10Z
dc.date.available2015-07-28T20:11:58Z
dc.date.available2022-10-20T18:35:10Z
dc.date.created2015-07-28T20:11:58Z
dc.date.issued2015-04
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/10049
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4580481
dc.description.abstractTechnology and education have strengthened ties, expanding its scope to benefit the educational communities. Through this study is to determine the impact of classroom use of information technology and communication in high school students with special educational needs from Colegio Internacional SEK Guayaquil.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectNECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES
dc.subjectTECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN
dc.subjectADAPTACIONES CURRICULARES
dc.titleAplicación de las TIC´s en el proceso de enseñanza - aprendizaje de estudiantes con necesidades educativas especiales, caso "Unidad educativa internacional Sek Guayaquil.
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución