dc.contributorLoyola Illescas, Edgar Efraín
dc.creatorCampoverde Ocaña, Katty Jacqueline
dc.date.accessioned2021-04-22T15:22:13Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:34:55Z
dc.date.available2021-04-22T15:22:13Z
dc.date.available2022-10-20T18:34:55Z
dc.date.created2021-04-22T15:22:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/20107
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4580403
dc.description.abstractThis research is carried out in the search for conditions on educational processes of the population with multiple disabilities, with the aim of improving the quality of life of learners with intellectual and physical disabilities.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA - PLANIFICACIÓN CURRICULAR
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA FUNCIONAL
dc.subjectPERSONAS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectNECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES
dc.titleSituación educativa de personas con discapacidad múltiple. Estudio de caso: discapacidad intelectual moderada y física
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución