dc.contributorMorales Astudillo, Janneth Anatolia
dc.creatorHernández Bermeo, Jenny Priscila
dc.date.accessioned2017-03-24T20:39:55Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:33:51Z
dc.date.available2017-03-24T20:39:55Z
dc.date.available2022-10-20T18:33:51Z
dc.date.created2017-03-24T20:39:55Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/13677
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4580020
dc.description.abstractThe present Methodological Proposal aims to optimize the teaching of children's literature as a fundamental tool in the learning process, in the area of Language and Literature (sub-area of reading), in the students of the fourth year of Basic General Education with a compendium of methodological strategies. It is focused on the constructive theories lineaments, which are based on the communicative approach of the language, support of the methodological strategies that encourage students to develop the literature skills.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectMÉTODOS DE ENSEÑANZA
dc.subjectTÉCNICAS DE ENSEÑANZA
dc.subjectLITERATURA INFANTIL
dc.subjectLENGUA Y LITERATURA - ENSEÑANZA
dc.subjectPLANIFICACIÓN CURRICULAR
dc.subjectDESARROLLO DE LA LECTURA
dc.titleLa literatura infantil como fuente de fortalecimiento del aprendizaje en el cuarto año de Educación General Básica (EGB) de la escuela de Educación General Básica "Luis Vargas Torres" en el año lectivo: 2015-2016
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución