dc.contributorZamora Torres, Johanna Elizabeth
dc.creatorRomero Rodríguez, Narcisa Jacqueline
dc.date.accessioned2021-08-03T14:39:30Z
dc.date.available2021-08-03T14:39:30Z
dc.date.created2021-08-03T14:39:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/20632
dc.description.abstractThe surrounding community, being convenient to collect that society must respect their rights to a dignified life by providing opportunities for education, health, housing, food, avoiding discriminatory labels or pejoratives.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectEDUCACIÓN DE NIÑOS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA
dc.subjectEPILEPSIA EN NIÑOS
dc.titleSituación educativa de personas con discapacidad múltiple. Estudio de caso: discapacidad intelectual profunda y discapacidad física profunda
dc.typemasterThesis


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