dc.contributorCuesta Astudillo, Fabián Leonardo
dc.creatorCalle Castillo, Deycy Maribel
dc.date.accessioned2015-03-26T15:23:48Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:16:33Z
dc.date.available2015-03-26T15:23:48Z
dc.date.available2022-10-20T18:16:33Z
dc.date.created2015-03-26T15:23:48Z
dc.date.issued2015-02
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/7930
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4573472
dc.description.abstractThe document is a marketing audit to the marketing management of the 2013 year, at the company La Nueva Bodega in the Azogues city, so based on the findings from this to make an annual marketing plan for the year 2014, order that the company maintains a suitable marketing planning.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectMERCADEO - AUDITORÍA
dc.subjectMERCADEO - PLANIFICACIÓN
dc.subjectMERCADEO - ADMINISTRACIÓN
dc.subjectPLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA
dc.subjectADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS
dc.titlePlan anual de mercadeo 2014 aplicado a la empresa La Nueva Bodega, a partir de una auditoría de marketing del periodo 2013
dc.typebachelorThesis


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