dc.contributorMéndez Torres, Paúl Wilfrido
dc.creatorAndrade Vargas, Carlos Andrés
dc.creatorGómez Bravo, Jorge Leonel
dc.date.accessioned2017-12-12T16:07:39Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:15:51Z
dc.date.available2017-12-12T16:07:39Z
dc.date.available2022-10-20T18:15:51Z
dc.date.created2017-12-12T16:07:39Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/14930
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4573182
dc.description.abstractIn the present project it is sought to know if it is or not feasible the use of a front and back wing for a single-seather vehicle electrical type Formulates SAE, which has as advantage increase the aerodynamic load during the career, which means major speed and stability in curves.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectMECÁNICA AUTOMOTRIZ
dc.subjectAUTOMÓVILES DE CARRERAS - DISEÑO Y CONSTRUCCIÓN
dc.subjectVEHÍCULOS ELÉCTRICOS
dc.subjectAUTOMÓVILES DE CARRERAS - AERODINÁMICA
dc.subjectAUTOMÓVILES DE CARRERAS - ESTABILIDAD
dc.titleEstudio de factibilidad de la colocación de un alerón frontal y posterior mediante análisis CFD para el vehículo monoplaza eléctrico tipo Formula SAE
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución