dc.contributorCordero López, Juan Francisco
dc.creatorMora Naula, Geovanny Xavier
dc.date.accessioned2020-06-18T17:20:13Z
dc.date.available2020-06-18T17:20:13Z
dc.date.created2020-06-18T17:20:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifierhttps://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/18707
dc.description.abstractProposal oriented to serve as a guiding tool for the R.G. Mora automotive service center, based on Lean Manufacturing and 5'S philosophy; having as a horizon the participation and positioning in Cuenca, through processes that characterize the development of the establishment in the economic activity of automotive maintenance and repair.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS
dc.subjectNEGOCIOS - PLANIFICACIÓN
dc.subjectPLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA
dc.subjectPOSICIONAMIENTO (PUBLICIDAD)
dc.subjectSERVICIO AL CLIENTE
dc.subjectTALLERES MECÁNICOS - CONTROL DE CALIDAD
dc.titlePropuesta de modelo de negocio para el centro de servicio automotriz R.G. Mora, período 2020-2024
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución