dc.contributorZamora Torres, Johanna Elizabeth
dc.creatorVásquez Vanegas, Diana Elizabeth
dc.date.accessioned2016-12-16T16:54:05Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:01:34Z
dc.date.available2016-12-16T16:54:05Z
dc.date.available2022-10-20T18:01:34Z
dc.date.created2016-12-16T16:54:05Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifierhttps://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/13167
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4567003
dc.description.abstractThe document discusses the Attention Deficit in the classroom that is raised with the children of 5 and 6 years of age who attend the first year of General Basic Education, the origin, causes and consequences of the deficit are granted and a guide of Play activities to improve attention, concentration and memory.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectMÉTODOS DE ENSEÑANZA
dc.subjectTÉCNICAS DE ENSEÑANZA - JUEGOS EDUCATIVOS
dc.subjectTRASTORNOS DEL APRENDIZAJE
dc.subjectTRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN
dc.subjectPLANIFICACIÓN CURRICULAR
dc.titlePropuesta metodológica para trabajar el déficit de atención con los niños de primero de básica de la Unidad Educativa Fray Vicente Solano sección vespertina paralelo "A" en las edades de 5 y 6 años
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución