dc.contributorMejía Mejía, Vicente Leoncio
dc.creatorFranco Ordóñez, Silvia Elizabeth
dc.creatorGuallpa Sánchez, Wilman Alejandro
dc.date.accessioned2014-09-12T16:27:59Z
dc.date.accessioned2022-10-20T17:57:49Z
dc.date.available2014-09-12T16:27:59Z
dc.date.available2022-10-20T17:57:49Z
dc.date.created2014-09-12T16:27:59Z
dc.date.issued2014-08
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/6924
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4565249
dc.description.abstractThis document is an analysis of the macro and micro business environment of Gemyasoc C.A. in Cuenca, we propose a new strategic profile that allows create loyalty of existing customers and attract potential customers in the medium and long term, to tailored products (pots with steel base) operating with induction cookers.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectPLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA
dc.subjectPLANIFICACIÓN EMPRESARIAL
dc.subjectPOSICIONAMIENTO (PUBLICIDAD)
dc.subjectMERCADEO - INVESTIGACIONES
dc.subjectCOMPETENCIA ECONÓMICA
dc.titlePropuesta de plan estratégico para reposicionar a la empresa Gemyasoc C. A. en el mercado cuencano
dc.typebachelorThesis


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