dc.contributorOrtega Santacruz, Tania Elizabeth
dc.creatorCárdenas González, Nube del Rocío
dc.date.accessioned2018-11-07T16:01:19Z
dc.date.accessioned2022-10-20T17:56:19Z
dc.date.available2018-11-07T16:01:19Z
dc.date.available2022-10-20T17:56:19Z
dc.date.created2018-11-07T16:01:19Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifierhttps://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/16338
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4564479
dc.description.abstractThe proposal presents methodological strategies used in reading-writing with the students of seventh grade of the Antonio Mancilla General Basic Education School because of the mistakes found in the use of the language. It promotes the acknowledgement of sounds and letters to obtain a better reading comprehension and the correct use of the language.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectMÉTODOS DE ENSEÑANZA
dc.subjectTÉCNICAS DE ENSEÑANZA
dc.subjectDESARROLLO DE LA LECTURA
dc.subjectESCRITURA - ENSEÑANZA CORRECTIVA
dc.subjectLECTURA - ENSEÑANZA CORRECTIVA
dc.subjectEDUCACIÓN GENERAL BÁSICA - ECUADOR
dc.titleEstrategias metodológicas para mejorar el proceso de lecto-escritura del séptimo grado de la escuela de Educación General Básica Antonio Mancilla en el año lectivo 2017-2018
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución