dc.contributorSolórzano Martínez, Fernando Napoleón
dc.creatorBravo Patiño, Ana Fernanda
dc.date.accessioned2021-06-22T14:10:12Z
dc.date.available2021-06-22T14:10:12Z
dc.date.created2021-06-22T14:10:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/20352
dc.description.abstractThe objective of this research is to determine how the presence of Holt-Oram syndrome influences the educational situation. For this purpose, it is relevant to know how the disability affects psychomotor development and how the therapeutic processes directly influence inclusion in the educational system.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN DE NIÑOS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA
dc.subjectSÍNDROME DE HOLT ORAM
dc.titleSituación educativa de la población con discapacidad múltiple: estudio de caso de una niña con síndrome de Holt-Oram y discapacidad auditiva
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución