dc.contributorAntezana, Azucena Lorena
dc.creatorTorres Quiridumbay, Gladis Cecilia
dc.date.accessioned2021-07-22T16:30:27Z
dc.date.accessioned2022-10-20T17:49:25Z
dc.date.available2021-07-22T16:30:27Z
dc.date.available2022-10-20T17:49:25Z
dc.date.created2021-07-22T16:30:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/20514
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4560858
dc.description.abstractInvestigative work about the Educational Situation of the population with Multiple Disabilities, Case study of a 19-year-old young man with multiple intellectual and physical disabilities, based on the analysis, a Protocol of Functional Educational Evaluation and Student Identification was designed and Functional Educational Intervention Plan, aimed at the population.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA - PLANIFICACIÓN CURRICULAR
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA FUNCIONAL
dc.subjectNECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES
dc.subjectPERSONAS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectANAMNESIS PSICOLÓGICA
dc.titleSituación educativa de la población con discapacidad múltiple, estudio de caso único de un joven de 19 años con discapacidad múltiple de base intelectual y física
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución