The Use of Oral Activities to Improve the Scores of Written Spelling Quizzes in a Group of Third Graders

dc.creatorValdelomar Miranda, Netzi
dc.creatorLasso de la Vega Moreno, Andrea
dc.date.accessioned2016-05-03T14:51:21Z
dc.date.accessioned2022-10-20T01:17:30Z
dc.date.available2016-05-03T14:51:21Z
dc.date.available2022-10-20T01:17:30Z
dc.date.created2016-05-03T14:51:21Z
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/10669/23728
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4539182
dc.publisherEscuela de Lenguas Modernas, Universidad de Costa Rica
dc.relationRevista de Lenguas Modernas; Núm. 21
dc.rightsCopyright (c) 2014 Revista de Lenguas Modernas
dc.sourceRevista de Lenguas Modernas; Núm. 21 (2014)
dc.sourceRevista de Lenguas Modernas; Núm. 21 (2014)
dc.source16591933
dc.subjectvocabulary acquisition
dc.subjectoral activities
dc.subjectspelling
dc.subjectyoung learners
dc.subjectinteraction
dc.subjectadquisición de vocabulario
dc.subjectactividades orales
dc.subjectortografía
dc.subjectestudiantes jóvenes
dc.subjectinteracción
dc.titleThe Use of Oral Activities to Improve the Scores of Written Spelling Quizzes in a Group of Third Graders
dc.titleThe Use of Oral Activities to Improve the Scores of Written Spelling Quizzes in a Group of Third Graders
dc.typeartículo científico


Este ítem pertenece a la siguiente institución