dc.contributorCifuentes Bonett, Rosmery
dc.creatorPadilla Arias, Stephanie
dc.creatorPuentes López, Luisa Viviana
dc.creatorRincón Escamilla, Angie Lorena
dc.date2015-01-01T08:00:00Z
dc.date.accessioned2022-10-13T14:12:45Z
dc.date.available2022-10-13T14:12:45Z
dc.identifierhttps://ciencia.lasalle.edu.co/lic_lenguas/385
dc.identifierhttps://ciencia.lasalle.edu.co/cgi/viewcontent.cgi?article=1384&context=lic_lenguas
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4165976
dc.descriptionIn Colombia, education has become one of the biggest challenges for the teaching training and integral formation of the citizen in the armed conflict. In this way, the peace process that Colombia is living since the year 2012, between the national government and the FARC-EP, our research rises up because of the need of identify the contribution from the “Licenciatura en Educación Básica con énfasis en ciencias sociales” of the District University Francisco José de Caldas, to the teaching training in peace and reconciliation, therefore our reaserch question is focused on how do we built experiences in teacging traning for the peace and reconciliation in the degree we have mentioned before.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsacceso abierto
dc.subjectFormación profesional de maestros
dc.subjectPersonal docente - Formación - Proceso de paz y reconciliación - Colombia
dc.subjectConflicto armado - Educación - Colombia
dc.subjectReconciliación - Colombia
dc.titleExperiencias de formación docente para la paz y la reconciliación
dc.typeTrabajo de grado - Pregrado
dc.thesisLicenciatura en Español y Lenguas Extranjeras


Este ítem pertenece a la siguiente institución