Mechanisms of networks and the cultural dimension, individualism and collectivism: survival of some of prodes of antioquia, bogota, tolima and caldas
Los mecanismos de redes y la dimensión cultural, individualismo y colectivismo: supervivencia de algunos prodes de antioquia, bogotá, tolima y caldas;
Les mécanismes de réseaux et la dimension culturelle, individualisme et collectivisme: survie de quelques prodes d'antioquia, bogotá, tolima et caldas;
Os mecanismos de redes e a dimensão cultural, individualismo e coletivismo: sobrevivência de algum prodes de antioquia, bogotá, tolima e caldas
dc.creator | López Posada, Laura Marcela | |
dc.creator | Saldarriaga Muñoz, Juan Pablo | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T17:21:46Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T17:21:46Z | |
dc.identifier.uri | http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3688704 | |
dc.language | spa | |
dc.publisher | Universidad Libre | |
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dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/ | |
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dc.source | Criterio Libre; Vol. 14 Núm. 24 (2016): Revista Criterio Libre No. 24; 229-255 | |
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dc.title | Mechanisms of networks and the cultural dimension, individualism and collectivism: survival of some of prodes of antioquia, bogota, tolima and caldas | |
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