dc.contributorGuerrero, Helena
dc.creatorFerro Barrantes, Mayury Yasmint
dc.creatorMateus Ariza, Olga Liliana
dc.date.accessioned2016-06-03T16:53:15Z
dc.date.available2016-06-03T16:53:15Z
dc.date.created2016-06-03T16:53:15Z
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/10901/8518
dc.identifierinstname:Universidad Libre
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Libre
dc.description.abstractSe diseñó e implementó una estrategia didáctica para los alumnos de segundo grado en la escuela Antonio Van Uden ubicado en Fontibón, a partir de la Enseñanza para la Comprensión para promover el Primer para el aprendizaje de Inglés como lengua extranjera, estableciendo una base sólida que permitirá aplicaciones de los conocimientos en diversas situaciones . Se aplica a través de las categorías de análisis, que se relacionan a los repertorios básicos de aprendizaje (atención, seguir instrucciones y la imitación). Puede ser replicado en el contexto de diferentes escuelas públicas.
dc.description.abstractIt was designed and implemented a didactic strategy for second graders at Antonio Van Uden school located in Fontibon, based on the Teaching for Understanding to promote Prime for learning English as a foreign language, laying a solid foundation that will allow applications of knowledge in various situations. It was applied through the categories of analysis, which are related to basic learning repertoires (attention, following instructions and imitation). It can be replicated in the context of different public schools.
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dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.subjectConocimiento
dc.subjectLengua extranjera
dc.subjectEducación
dc.titleA didactic unit based on teaching for Understanding to promote priming for the learning of English in second graders.


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