dc.contributorSantisteban Casas, Marcia Ximena
dc.contributorCaicedo, María Consuelo
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0001-6140-076X
dc.contributorhttps://scholar.google.es/citations?user=Cls_T18AAAAJ&hl=es
dc.contributorhttp://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000379220
dc.creatorPerilla López, Danna Isabella
dc.date.accessioned2019-07-24T12:52:00Z
dc.date.available2019-07-24T12:52:00Z
dc.date.created2019-07-24T12:52:00Z
dc.date.issued2018-12-05
dc.identifierPerilla, D. I. (2019). Orfebrería Isabella (Trabajo de grado). Universidad Santo Tomás. Bogotá, Colombia
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/17806
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThis degree work was created from the experiences that were obtained in different modulars developed during the undergraduate of Social Communication for La Paz with an emphasis on Conflict from the Santo Tomas University in Bogotá. The main idea of this venture is the creation of different Colombian jewels in order to highlight the Boyacense culture, since the emerald is used as the most important gem for its realization. These jewels are made by post-brained men and women from Bogotá, since they want to provide a new job opportunity for them to have a better social reintegration and at the same time highlight the equity, equality, tolerance and respect towards these people and in a different environment the detention centers. During the two semesters of the year 2018 this degree work was developed and different aspects will be shown such as its plus, the main business idea, the financial plan, legal framework among others that will be explained for the execution of this venture.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Comunicación Social
dc.publisherFacultad de Comunicación Social
dc.relationAñez, M. Han, P. Morales, J. y Párraga, J. (2008). Asistencia laboral penitenciaria y Post- penitenciaria una propuesta a la reintegración social del recluso.Capítulo Criminológico.
dc.relationColombia, C. d. (12 de Julio de 2018). presidencia.gov. Ley 1915 12 de Julio de 2018. Recuperado el 21 de 10 de 2018, de presidencia.gov: http://es.presidencia.gov.co/normativa/normativa/LEY%201915%20DEL%2012%20DE%20JULIO%20DE%202018.pdf
dc.relationCongreso de Colombia (2018). Ley 1915 del 12 de Julio de 2018. Bogotá, Colombia. Recuperado de http://derechodeautor.gov.co/documents/10181/182597/LEY+1915+DEL+12+DE+JULIO+DE+2018.pdf/e29d68a7-1250-4204-a0dd-6c511130d912
dc.relationCorrales García, F. Hernández Flórez, H. G. (2009). La comunicación alternativa en nuestros días: Un acercamiento a los medios de la alternancia y la participación. Revista Razón y Palabra Primera Revista Electrónica en América Latina Especializada en Comunicación. Relaciones públicas No. 70. Recuperado de: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3104452
dc.relationDe la Torre, C. (2001). Identidad, identidades y ciencias sociales contemporáneas; conceptos, debates y retos. Recuperado de: https://letrajoven.wordpress.com/2011/09/02/identidad-identidades-y-ciencias-sociales-contemporaneas-conceptos-debates-y-retos/
dc.relationExteriores.gob.es. (s.f de s.f de s.f). Tipos de contratos de Colombia. Recuperado de: http://www.exteriores.gob.es/Consulados/BOGOTA/Documents/TIPOS%20DE%20CONTRATOS%20EN%20COLOMBIA.doc
dc.relationGarrido, F. (2017). Comunicación de la estratégica. Recuperado de: http://www.franciscojaviergarrido.com/descargas/E_Management.pdf
dc.relationInstituto economía digital ICEMD (2013). Estrategias de marketing: percepción o realidad. Recuperado de: http://blogs.icemd.com/blog-estrategias-de-marketing-percepcion-o-realidad-/psicologia-del-color-en-el-logo-de-una-marca/
dc.relationLEGIS. (2018). Código Sustantivo del Trabajo y Código Procesal del Trabajo y de la Seguridad Social. . Bogotá : LEGIS.
dc.relationLogotipogratis.com. (2018)Tipografías de los logotipos. Recuperado de: https://logotipogratis.com/blog/tipografias-los-logotipos/
dc.relationPortal A, M.A. (1991). La identidad como objeto de estudio de la antropología. Revista Alteridades 1 (2), págs. 3-5. Recuperado de: https://alteridades.izt.uam.mx/index.php/Alte/article/download/663/660
dc.relationSosa, E. (2009). La otredad: Una visión del pensamiento latinoamericano contemporáneo. Letras, v.51 n.80 Caracas dic. Recuperado de: http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0459-12832009000300012
dc.relationTuvilla, J. (s.f.).Cultura de Paz y Educación. Recuperado de http://ipaz.ugr.es/wp-content/files/publicaciones/ColeccionEirene/eirene_manual/Cultura_de_Paz_y_Educacion.pdf
dc.relationWebsa100 (2015). Psicología de la tipografía. Recuperado de: https://www.websa100.com/blog/psicologia-de-la-tipografia/
dc.rightshttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsCC0 1.0 Universal
dc.sourceinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.titleOrfebrería Isabella


Este ítem pertenece a la siguiente institución