Construcción de ciudadanía digital de los estudiantes de cuarto semestre de ingeniería civil de la Universidad Santo Tomás, Tunja, en el marco de la pedagogía de la presencia
Fecha
2020-10-15Registro en:
Toro Cruz, A. & Galindo Vega, L.C. (2020). Construcción de ciudadanía digital de los estudiantes de cuarto semestre de Ingeniería Civil de la Universidad Santo Tomás, Tunja, en el marco de la pedagogía de la presencia.Tesis de posgrado. Universidad Santo Tomás. Tunja.
reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
instname:Universidad Santo Tomás
Autor
Toro Cruz, Alexander
Galindo Vega, Luis Carlos
Institución
Resumen
This research aims to analyze the contribution of ICT mediations (gamification) to the construction of digital citizenship from the description, specificity and contributions to the microcurriculum with regard to the Construction of Digital Citizenship in the Framework of Pedagogy of the presence in a specific group of students at the Universidad Santo Tomás. The research will be developed under the paradigm of the qualitative approach and descriptive hermeneutic type, using the virtual ethnography method.