dc.contributorSanchez R., Carlos Alberto
dc.contributorUniversidad Santo Tomás
dc.creatorSanchez Fandiño, Joanna Paola
dc.date.accessioned2022-06-15T22:08:33Z
dc.date.available2022-06-15T22:08:33Z
dc.date.created2022-06-15T22:08:33Z
dc.date.issued2022-06-15
dc.identifierSanchez Fandiño, J. P. (2005). A identidad corporativa contribuye al crecimiento de la organización [Tesis de Pregrado en Comunicación Social, Universidad Santo Tomás] Repositorio Institucional
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/45065
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstract“Education is a process of permanent, personal, cultural and social that is based on an integral conception of the human person, his dignity, his rights and his duties "1. In accordance with the laws and the Political Constitution, on the right to education that every person has, in the freedoms of teaching, learning, research and teaching, society Colombian has the need to study, to prepare professionally in different fields to obtain a satisfaction personal and be useful in the growth and development of their country.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Comunicación Social
dc.publisherFacultad de Comunicación Social
dc.relationAceves Madaleno José; Psicología General; Publicaciones Cruz Mexico; Edición 2000
dc.relationBOB Nelson; 1001 Formas de Motivar a los Empleados; Editorial Norma 1997
dc.relationDavis SEIT; Motivación el empleado, relaciones humanas; Editoril Mc. Graw-Hill, Mexico
dc.relationDowling; La Empresa corporativa y su entorno; 1996
dc.relationFuentes Sosa Alma Delia; La Calidad y el Ambiente Organizacional en las Empresas; Universidad Veracruzana; Ver 1993
dc.relationLey 115 de 1994; Ley General de Educación; Articulo 1.
dc.relationLa ley 30 de 1992; La Educación Superior; Articulo 4
dc.relationKoontz, Harold y Weihrich, Heinz; Administración una perspectiva global; 11ª edición, editorial Mc Graw Hill 1998.
dc.relationSolana, Ricardo F; Administración de Organizaciones, Ediciones Interoceánicas S.A. Buenos Aires 1993.
dc.relationStoner J. Freman R. y Gilberto Daniel; Administración 6ª. Edición; Editorial Pearson; Mexico 1996
dc.relationTejada Palacios Luis; Gestión de la imagen corporativa; Creación y Transmisión de la identidad de un empresa, Editorial Norma 1987
dc.relationwww.Gestiopolis.com, Jorge Escobar Fernández; La Comunicación Corporativa; Caracas-Venezuela.
dc.relationwww.motivacion.com
dc.relationwww.elmotivador.com
dc.relationwww.gerenteweb.com
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAcceso cerrado
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_14cb
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.sourceinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.titleA identidad corporativa contribuye al crecimiento de la organización


Este ítem pertenece a la siguiente institución