dc.contributorMedina Garzón, Carolina
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0003-1269-3230
dc.contributorhttps://scholar.google.es/citations?user=BSvuAhwAAAAJ&hl=es
dc.contributorhttp://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0001492327
dc.creatorTriana Barriga, Maria Alejandra
dc.date.accessioned2019-07-26T14:11:53Z
dc.date.available2019-07-26T14:11:53Z
dc.date.created2019-07-26T14:11:53Z
dc.date.issued2019-07-25
dc.identifierTriana (2019). Reflexiones sobre la sobre la efectividad de las estrategias marca Perú y marca CO: convergencias y divergencias. Bogotá. Colombia. Universidad Santo Tomás.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/17821
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThe following text is intended to reflect on the relationship between the Peru country brand and the CO Colombia country brand, to show through the word, at the same time, to be, at the same time, to the strength of these, to the relationships, at the same time are those that define your identity as a brand; on the one hand the roots to its essence and roots as Peruvians and on the other hand the passion of the Colombians; Coming to the conclusion that the culture and knowledge of a country's history can evoke love towards their homeland, thus creating a better country brand.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Mercadeo
dc.publisherFacultad de Mercadeo
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dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleReflexiones sobre la sobre la efectividad de las estrategias marca Perú y marca CO: convergencias y divergencias


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