dc.contributorGarcés Rojas, Diego Alejandro
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0002-5555-8824
dc.contributorhttps://scholar.google.com/citations?user=z9VcJaYAAAAJ&hl=es
dc.contributorhttp://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0001491238
dc.creatorCuellar Serrada, Carol Dahyana
dc.creatorPallares Amado, Lizeth Tatiana
dc.date.accessioned2020-07-02T21:07:57Z
dc.date.available2020-07-02T21:07:57Z
dc.date.created2020-07-02T21:07:57Z
dc.date.issued2020-04-27
dc.identifierPallares,L., & Cuellar, C. (2020).Resiliencia ante el Suicidio en estudiantes Universitarios con Síntomas de Estrés, Ansiedad y Depresión. Tesis de pregrado. Universidad Santo Tomás. Villavicencio.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/27675
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThis research aims to determine the correlation between theresilience to suicide and stress, anxiety and depression in university students of the faculty of psychology. The sample was 200 students of both sexes, of legal age belonging to the the anto Tomás University. The study is quantitative with a non-experimental design of a correlational type. The data were analyzed through the SPSS 24 program, which will result in low levels of resilience to suicide and high rates of depression and anxiety that lead to possible suicidal behavior and suicide attempts.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Psicología
dc.publisherFacultad de Psicología
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dc.rightshttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsCC0 1.0 Universal
dc.titleResiliencia ante el Suicidio en estudiantes Universitarios con Síntomas de Estrés, Ansiedad y Depresión


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