dc.contributorCardozo Chaux, Mario Javier
dc.contributorhttp://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000151106
dc.creatorPaez Zarasa, Luis Aurelio
dc.creatorPrieto Sanchez, Monica Andrea
dc.date.accessioned2019-05-07T21:58:18Z
dc.date.available2019-05-07T21:58:18Z
dc.date.created2019-05-07T21:58:18Z
dc.date.issued2019-03-28
dc.identifierPaez Zarasa, L. A., & Prieto Sanchez, M. A. (2019). Propuesta metodológica para la determinación de paraderos tipo, según la demanda de usuarios. caso: "Zonas de espera SITP-Bogotá" [Tesis de Maestría, Universidad Santo Tomás]. Repositorio Institucional - Universidad Santo Tomás
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/16545
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThis work presents the proposal for the optimization in the design of the stop zones "Paraderos" for the Integrated Transportation System "SITP" of the city of Bogotá, in order to generate a method for sizing them, in a way that through the calculation of the demand of users of the whereabouts, of the level of service desired and of the urban characteristics; A type of whereabouts can be established, according to the location and refuge rates. The study was based on the information of the whereabouts of the city of Bogotá and the demand of users of the SITP, in the way of work, on the characteristics of the M10 whereabouts.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherMaestría Infraestructura Vial
dc.publisherFacultad de Ingeniería Civil
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dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titlePropuesta metodológica para la determinación de paraderos tipo, según la demanda de usuarios. Caso: "zonas de espera SITP-Bogotá"


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