dc.contributor | Cardozo Chaux, Mario Javier | |
dc.contributor | http://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000151106 | |
dc.creator | Paez Zarasa, Luis Aurelio | |
dc.creator | Prieto Sanchez, Monica Andrea | |
dc.date.accessioned | 2019-05-07T21:58:18Z | |
dc.date.available | 2019-05-07T21:58:18Z | |
dc.date.created | 2019-05-07T21:58:18Z | |
dc.date.issued | 2019-03-28 | |
dc.identifier | Paez Zarasa, L. A., & Prieto Sanchez, M. A. (2019). Propuesta metodológica para la determinación de paraderos tipo, según la demanda de usuarios. caso: "Zonas de espera SITP-Bogotá" [Tesis de Maestría, Universidad Santo Tomás]. Repositorio Institucional - Universidad Santo Tomás | |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/11634/16545 | |
dc.identifier | reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás | |
dc.identifier | instname:Universidad Santo Tomás | |
dc.identifier | repourl:https://repository.usta.edu.co | |
dc.description.abstract | This work presents the proposal for the optimization in the
design of the stop zones "Paraderos" for the Integrated
Transportation System "SITP" of the city of Bogotá, in order
to generate a method for sizing them, in a way that through the calculation of the demand of users of the whereabouts,
of the level of service desired and of the urban
characteristics; A type of whereabouts can be established,
according to the location and refuge rates.
The study was based on the information of the whereabouts
of the city of Bogotá and the demand of users of the SITP,
in the way of work, on the characteristics of the M10
whereabouts. | |
dc.language | spa | |
dc.publisher | Universidad Santo Tomás | |
dc.publisher | Maestría Infraestructura Vial | |
dc.publisher | Facultad de Ingeniería Civil | |
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dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/ | |
dc.rights | Abierto (Texto Completo) | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |
dc.rights | Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia | |
dc.title | Propuesta metodológica para la determinación de paraderos tipo, según la demanda de usuarios. Caso: "zonas de espera SITP-Bogotá" | |