A review from the epistemology of the sciences, STEM education and the low performance of the natural sciences in basic and secondary education
Una revisión desde la epistemología de las ciencias, la educación STEM y el bajo desempeño de las ciencias naturales en la educación básica y media
dc.creator | Useche Gutiérrez, Gilberto | |
dc.creator | Vargas Guativa, Javier | |
dc.date.accessioned | 2019-11-14T22:20:37Z | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T13:51:59Z | |
dc.date.available | 2019-11-14T22:20:37Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T13:51:59Z | |
dc.date.created | 2019-11-14T22:20:37Z | |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/11634/19820 | |
dc.identifier.uri | http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3648055 | |
dc.language | spa | |
dc.publisher | Universidad Santo Tomás | |
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dc.rights | Copyright (c) 2019 Revista Temas | |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.source | Revista Temas; Núm. 13 (2019); 109-121 | |
dc.source | 2422-4073 | |
dc.source | 1692-6226 | |
dc.title | A review from the epistemology of the sciences, STEM education and the low performance of the natural sciences in basic and secondary education | |
dc.title | Una revisión desde la epistemología de las ciencias, la educación STEM y el bajo desempeño de las ciencias naturales en la educación básica y media | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Artículo revisado por pares |