dc.contributorNeme Chaves, Samir Ricardo
dc.contributorhttps://scholar.google.com/citations?user=I_RekVUAAAAJ&hl=es
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0003-2327-4947
dc.contributorhttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0001344193
dc.creatorGalvis Gomez, Angie Lizeth
dc.date.accessioned2017-06-15T16:43:55Z
dc.date.accessioned2017-06-24T16:35:56Z
dc.date.available2017-06-15T16:43:55Z
dc.date.available2017-06-24T16:35:56Z
dc.date.created2017-06-15T16:43:55Z
dc.date.created2017-06-24T16:35:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/11634/2337
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThis document seeks to identify the social meanings of consumption Anime and Manga for young fans between 20 and 23 years in Bogotá with online access. Through interviews, observation and focus group seeks to know the origin of taste in these young fans, after this proceeds to identify consumption Anime and Manga recognize the identity of young fans and finally understand the lifestyle young fans. From an analysis of these compiled for the lifestyle, habits and consumption practices and identity, this information will be made proceeds to generate marketing strategies.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Mercadeo
dc.publisherFacultad de Mercadeo
dc.relationAzuma, Hiroki, Abel, Jonathan, Kono, & Shion. (2009). Otaku : Japan's Database Animals. University of Minnesota Press.
dc.relationBarrero, T. (2011). Cuerpo sano y espiritual: prácticas de consumo y estilo de vida. Revistas Cientificas Javeriana, 175-189.
dc.relationBenavides, A. (2013). Universidad del Rosario. Recuperado el 16 de Junio de 2016, de http://www.urosario.edu.co/Plaza-Capital/CULTURA/Otakus,-aficionados-de-la-cultura-japonesa-en-Bogo/
dc.relationComesaña, G. (2006). Investigar en tiempos de crisis: pensar, juzgar, actuar. Anales del Seminario de Historia de la, 113-128.
dc.relationComesaña, G. (2006). Investigar en tiempos de crisis: pensar, juzgar, actuar. Anales del Seminario de Historia de la, 113-128.
dc.relationComesaña, G. (2006). Investigar en tiempos de crisis: pensar, juzgar, actuar. Anales del Seminario de Historia de la, 113-128.
dc.relationComesaña, G. (2006). Investigar en tiempos de crisis: pensar, juzgar, actuar. Anales del Seminario de Historia de la, 113-128.
dc.relationIto, M. (2012). Fandom Unbound : Otaku Culture in a Connected World. Yale University Press.
dc.relationKelts, R. (2006). Japanamerica : How Japanese Pop Culture Has Invaded the U. S. Palgrave Macmillan.
dc.relationMawas, M. (2009). El estilo de vida. Fundacion Universitaria Korand Lorenz
dc.relationMilla, K. (2008). LA MANZANILLA: UNA FORMA DE CONSUMO GLOBAL. Iberóforum. Revista de Ciencias Sociales , 37-57.
dc.relationMilla, K. (2008). LA MANZANILLA: UNA FORMA DE CONSUMO GLOBAL. Iberóforum. Revista de Ciencias Sociales , 37-57.
dc.relationMuñoz, G. (2011). Jóvenes, culturas y poderes. Colombia: Siglo del Hombre Editores.
dc.relationOcampo, V. (2013). Los Otaku Psicologia. Obtenido de http://losotakuylapsicologia.blogspot.com.co/p/desde-la-psicologia.html
dc.relationOrtiz, E. (2014). Un modelo de personalidad para la formación de valores en la educación superior.
dc.relationOtaku, (2010). Otaku Sekai. Obtenido de http://otakusekainolima.blogspot.com.co
dc.relationOtaku, (2010). Otaku Sekai. Obtenido de http://otakusekainolima.blogspot.com.co
dc.relationOtaku, (2010). Otaku Sekai. Obtenido de http://otakusekainolima.blogspot.com.co
dc.relationRoger, E. (2011). Reflexiones sobre la Identidad. Ciencias Sociales Unisinos, 98-100.
dc.relationRoger, E. (2011). Reflexiones sobre la Identidad. Ciencias Sociales Unisinos, 98-100.
dc.relationRoger, E. (2011). Reflexiones sobre la Identidad. Ciencias Sociales Unisinos, 98-100.
dc.relationRoger, E. (2011). Reflexiones sobre la Identidad. Ciencias Sociales Unisinos, 98-100.
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleSignificados sociales, estilos de vida y prácticas de consumo relacionadas con el consumo de anime y manga de los jóvenes aficionados con acceso a medios online en Bogotá.


Este ítem pertenece a la siguiente institución