Generación de Nuevo Conocimiento: Documentos de trabajo
Documento marco : diplomado en competencias lingüísticas, didácticas y tecnológicas para la enseñanza del inglés en el siglo XXI
Fecha
2018-08-24Registro en:
Dixon López Bustos, Manuel Ricardo Medina Téllez, Martha Bonilla, Sandra Milena Rodríguez, Mauricio Buitrago Avilés, Emilena Hernández, Marcela Díaz Ramírez, Diana Margarita Araque, Hebelyn Eliana Caro Aguilar, Eliana Carolina Bernal, Johanna Patricia López Urbina, Herman Mauricio Martínez Gamba, Magda Alejandra Carbonell. (24 de agosto 2018). Documento marco – diplomado en competencias lingüísticas, didácticas y tecnológicas para la enseñanza del inglés en el siglo XXI. Unpublished Universidad Santo Tomás Vicerrectoría Universidad Abierta y a Distancia, Bogotá.
Autor
López Bustos, Dixon
Medina Téllez, Manuel Ricardo
Bonilla, Martha
Rodríguez, Sandra Milena
Buitrago Avilés, Mauricio
Hernández, Emilena
Díaz Ramírez, Marcela
Araque, Diana Margarita
Caro Aguilar, Hebelyn Eliana
Bernal, Eliana Carolina
López Urbina, Johanna Patricia
Martínez Gamba, Herman Mauricio
Carbonell, Magda Alejandra
Díaz Ramírez, Martha Isabel
Gómez Mejía, Ángela Patricia
Torres Romero, Erika Lisbeth
Institución
Resumen
Offer innovative pedagogical perspectives for the teaching of English that allow the members of the Bachelor of Foreign Language English: active students, graduates, regional tutors and other members of participating educational institutions to improve their communicative and didactic competences, through the application of approaches current and the educational integration of ICT, to create and lead classroom strategies that encourage their students interest and essential skills in foreign language.
I Linguistic competences
II Didactics of English
III Implementation of ICT tools
IV Pedagogical experimentation