dc.contributorWaserman Álvarez, Jean Paul
dc.contributorUribe Ochoa, Beatríz Amparo
dc.creatorZapata Vahos, Jorge León
dc.date.accessioned2018-02-22T21:35:33Z
dc.date.accessioned2022-09-23T20:22:05Z
dc.date.available2018-02-22T21:35:33Z
dc.date.available2022-09-23T20:22:05Z
dc.date.created2018-02-22T21:35:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10784/11911
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3511737
dc.description.abstractThe following methodological report constitutes the description by which the exporter plan for the company Fioretto Diseños was developed, within the framework of the Antioquia Exporta Más Group -- In the first instance, a diagnosis of the company was made, in order to identify the exporting potential and subsequently the countries of Canada and Peru were selected, to which an analysis of the cultural, political, economic and physical distribution of the product was carried out to them, in order to elaborate a set of strategies, conclusions and recommendations to carry out the implementation of the export plan
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad EAFIT
dc.publisherMaestría en Administración - MBA
dc.publisherEscuela de Administración. Departamento de Organización y Gerencia
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAcceso abierto
dc.subjectIndustria de la confección - Medellín
dc.subjectMemoria metodológica
dc.subjectGrupo Antioquia Exporta Más
dc.subjectUniversidad EAFIT
dc.subjectInstitución Universitaria ESUMER
dc.subjectProcolombia
dc.subjectMercado objetivo
dc.subjectCámara de Comercio de Medellín para Antioquia
dc.subjectPymes en Antioquia
dc.subjectInvestigación de mercados
dc.titleDiseño de un plan exportador para la Pyme Fioretto Diseños S. A. S., dentro del marco del grupo Antioquia Exporta Más (Memoria metodológica)
dc.typemasterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


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