dc.contributorHernández Trujillo, Julián Darío
dc.creatorMejia González, Juan Camilo
dc.creatorNavarro Valencia, Maria Camila
dc.date.accessioned2020-02-20T16:46:01Z
dc.date.accessioned2022-09-22T18:33:12Z
dc.date.available2020-02-20T16:46:01Z
dc.date.available2022-09-22T18:33:12Z
dc.date.created2020-02-20T16:46:01Z
dc.date.issued2019-09-25
dc.identifierhttp://red.uao.edu.co//handle/10614/11962
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3453887
dc.description.abstractThe following degree work has the purpose of proposing a digital advertising campaign so that the millennial Cali audience knows and appropriates the brand Globos, Flores y Fiestas for the development of their celebrations and forms of social expression seeking their positioning in this segment. Taking into account the forms of virtual interaction of the public, will make use of social networks that have in common the client and its consumers to generate effective communication and engagement through different daily situations and interaction activities where young people feel identified and promote the voice to voice of the brand positively
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Autónoma de Occidente
dc.publisherComunicación Publicitaria
dc.publisherDepartamento de Diseño
dc.publisherFacultad de Comunicación y Ciencias Sociales
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
dc.rightsDerechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidente
dc.sourceinstname:Universidad Autónoma de Occidente
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional UAO
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dc.subjectComunicación Publicitaria
dc.subjectCampañas publicitarias
dc.subjectPosicionamiento (Publicidad)
dc.subjectPublicidad por internet
dc.subjectMillennials
dc.subjectAdvertising campaigns
dc.subjectPositioning (advertising)
dc.subjectInternet advertising
dc.titlePropuesta de campaña publicitaria digital para el posicionamiento de la marca Globos, Flores y Fiestas en el segmento millenial de la ciudad de Cali durante el año 2019
dc.typeTrabajo de grado - Pregrado


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