dc.contributorAyala Afanador, Claudia Marcela
dc.creatorGiraldo Salazar, Doris Katerine
dc.creatorVargas Ramírez, Merelyn Pamela
dc.date.accessioned2019-12-17T15:36:38Z
dc.date.accessioned2022-09-22T18:25:10Z
dc.date.available2019-12-17T15:36:38Z
dc.date.available2022-09-22T18:25:10Z
dc.date.created2019-12-17T15:36:38Z
dc.date.issued2019-11-06
dc.identifierhttp://red.uao.edu.co//handle/10614/11747
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3450638
dc.description.abstractTourism is a practice that dates back to the beginnings of humanity, at the time of the monarchy it was recognized as a luxury for certain wealthy families who could allow this type of travel to increase their knowledge and approach new cultures. Today, thanks to the transformation of the transport, technology and communications, tourism has been democratized in such a way that it allows people to be just one click away from visit the city of their dreams or facing a language and a totally opposite culture, tourism has gone from being a luxury to being a necessity of the new generations to be able to know parallel realities and expand their worldview. That is why, in this document, we will analyze the impact of technology and digital platforms on the supply of salsa tourism in Santiago de Cali
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Autónoma de Occidente
dc.publisherComunicación Social y Periodismo
dc.publisherDepartamento de Comunicación
dc.publisherFacultad de Comunicación y Ciencias Sociales
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)
dc.rightsDerechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidente
dc.sourceinstname:Universidad Autónoma de Occidente
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional UAO
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dc.subjectComunicación Social y Periodismo
dc.subjectTurismo - Cali (Colombia)
dc.subjectSalsa (Música)
dc.subjectMedios de comunicación
dc.subjectMulticulturalidad
dc.subjectNTICs
dc.subjectTurismo cultural
dc.subjectTourism
dc.subjectMass media
dc.subjectCultural tourism
dc.subjectMulticulturalism
dc.titleLa comunicación en las plataformas de turismo relacionadas con la oferta del servicio cultural de la salsa en Cali: Casos Escuela de Bailadores JoyDance y Escuela de Baile Arrebato Caleño
dc.typeTrabajo de grado - Pregrado


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