info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Campaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Agencias de Viaje y Turismo (APAVIT)
Fecha
2020Registro en:
Autor
Labrin Mesia, Loretta Mayeli
Pinglo Escobar, Melissa Alexandra
Institución
Resumen
El presente trabajo tiene como finalidad la elaboración de una campaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Viajes y Turismo (APAVIT) en un contexto de crisis causado por la pandemia mundial del COVID-19. A través de esta campaña, se buscará captar a un público objetivo Millennial con el objetivo de dar a conocer a la asociación y motivarlos a viajar por el Perú a través de agencias de viaje cuando se
reinicien las actividades en el sector turismo.
The purpose of this work is to develop a comprehensive communication campaign for the Peruvian Association of Travel and Tourism Agencies (APAVIT) in a context of crisis caused by the global pandemic of COVID-19. This campaign will seek to attract a Millennial target audience with the aim of advertising the association and motivate them to travel through Peru using travel agencies when activities in the tourism sector resume. The purpose of this work is to develop a comprehensive communication campaign for the Peruvian Association of Travel and Tourism Agencies (APAVIT) in a context of crisis caused by the global pandemic of COVID-19. This campaign will seek to attract a Millennial target audience with the aim of advertising the association and motivate them to travel through Peru using travel agencies when activities in the tourism sector resume.