Argentina | Articulo

Current photography: Expansions, Asynchronias and Promisections

dc.creatorCifuentes, Adolfo
dc.date2018-07
dc.date2018-12-10T16:23:44Z
dc.date.accessioned2019-11-21T15:04:24Z
dc.date.available2019-11-21T15:04:24Z
dc.identifierhttp://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/71367
dc.identifierhttp://papelcosido.fba.unlp.edu.ar/ojs/index.php/metal/article/view/643
dc.identifierissn:2451-6643
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3047511
dc.descriptionThe present work aims to replenish the relevance of photography, looking for the configurations that made it a promiscuous, expanded, paradoxical and omnipresent practice in the ways of relating, investigating and organizing the world. Thus, it provides us with ways to manage, disseminate and classify the universe through several authors. To map these expansions, four major strategies are proposed.
dc.descriptionEn el presente escrito se repone la actualidad de la fotografía, rastreando las configuraciones que la volvieron una práctica promiscua, expandida, paradójica y omnipresente en las formas de relacionarnos, de investigar y de organizar el mundo. Así, brindamos maneras de administrar, de difundir y de clasificar el universo por medio de varios autores. Para mapear esas expansiones se plantean cuatro estrategias.
dc.descriptionFacultad de Bellas Artes
dc.formatapplication/pdf
dc.languagees
dc.relationMETAL
dc.relationaño 4, no. 4
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
dc.subjectBellas Artes
dc.titleFotografía actual: expansiones, asincronías y promiscuidades
dc.titleCurrent photography: Expansions, Asynchronias and Promisections
dc.typeArticulo
dc.typeArticulo


Este ítem pertenece a la siguiente institución