Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Text
Exploring the process of border crossing within the science classroom through the infusion of culturally relevant material
Fecha
2013-01-14
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/13948
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3006559
Autor
Coard, Maxine Keisha
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Science education
Customs and traditions
Secondary school science
Secondary school teachers
Secondary school students
Teaching methods
Cultural factors
Student attitudes
Case studies
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >