dc.contributorLeongómez, Alberto
dc.creatorMaldonado Gómez, Miguel Angel
dc.date.accessioned2019-02-14T16:52:37Z
dc.date.accessioned2019-05-29T16:18:40Z
dc.date.available2019-02-14T16:52:37Z
dc.date.available2019-05-29T16:18:40Z
dc.date.created2019-02-14T16:52:37Z
dc.identifierTE-20208
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/20.500.12209/9407
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/2911531
dc.description.abstractThis work proposes an approach to fuctional harmony learning, through the design and implementation of a didactic proposal which integrates in its learning content, musical and extra-musical elements. This elements arise, on the one hand, from the inquiry about historical aspects around harmony and its conception in this work as “complex interactive system”. On the other hand, pedagogical perspective is based on the search of student´s integral understanding, propitiating this the development of conceptual and procedural aspects.
dc.publisherUniversidad Pedagógica Nacional
dc.publisherLicenciatura en Música
dc.publisherFacultad de Bellas Artes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional de la Universidad Pedagógica Nacional
dc.sourceinstname:Universidad Pedagógica Nacional
dc.subjectARMONÍA
dc.subjectDIDÁCTICA
dc.subjectELEMENTOS - MÚSICA
dc.titleArmonía: Unidad de interpretaciones. Propuesta didáctica para la comprensión de la armonía funcional.
dc.typeTesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución