dc.contributorHurtado Aguilar, Roger Alfredo
dc.creatorZelada Villanueva, Robinson Alonso
dc.date2017-07-10T14:05:56Z
dc.date2017-07-10T14:05:56Z
dc.date2016
dc.date.accessioned2018-04-27T14:23:16Z
dc.date.available2018-04-27T14:23:16Z
dc.identifierhttp://dspace.unitru.edu.pe/handle/UNITRU/8120
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/1429092
dc.descriptionThe present investigation takes as a purpose to know the situation for which it crosses the force of sales of the company “People Outsourcing S.A.C” and to propose alternatives that allow him to generate value. On the problem: Of what way an incentives plan, does division allow to improve the productivity of the force of sales of the company “People Outsourcing S.A.C” Trujillo?, with big help of the investigated theoretical frame and applying personal survey as skill of compilation of information, directed to 26 hard- working representatives of the force of sale, it was possible to raise the necessary information to know about the topic and the problematic reality. Based on the obtained results I conclude: The company “People Outsourcing S.A.C.” from the year 2013, it confronts a constant decrease in the productivity of the force of sales. The account "inmobiliaria" of the client “Centenary S.A.C.” it is the one that major decreasing index presents from 39 % to 23 %. In question to the most important factor for the development of the force of sales we have: “Salary“ and “Incentives“ with 38. 5 % and 23. 1 % respectively. Finally fulfilling the main objective of this research available to let " People Outsourcing S.A.C. " adequate incentive plan, focused on the needs of the sales force and the company
dc.descriptionLa presente investigación tiene como finalidad conocer la situación por la cual atraviesa la fuerza de ventas de la empresa “People Outsourcing S.A.C” y proponer alternativas que le permitan generar valor. Sobre el problema: ¿De qué manera un plan de incentivos, permite mejorar la productividad de la fuerza de ventas de la empresa People Outsourcing S.A.C sucursal Trujillo?, con gran ayuda del marco teórico investigado y aplicando encuesta personal como técnica de recolección de datos, dirigida a los 26 trabajadores representantes de la fuerza de venta, se pudo levantar la información necesaria para conocer del tema y la realidad problemática. En base a los resultados obtenidos concluyo: La empresa “People Outsourcing S.A.C.” desde el año 2013, afronta una disminución constante en la productividad de la fuerza de ventas. La cuenta “inmobiliaria” del cliente “Centenario S.A.C.” es la que mayor índice decreciente presenta de 39% a 23%. En cuestión al factor más importante para el desarrollo de la fuerza de ventas tenemos: “Salario” e “Incentivos” con 38.5% y 23.1% respectivamente. Por último cumpliendo con el objetivo principal de este trabajo de investigación dejamos a disposición de “People Outsourcing S.A.C.” un adecuado Plan de incentivos, enfocado en las necesidades tanto de la fuerza de ventas como la empresa.
dc.descriptionTesis
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Nacional de Trujillo
dc.relationA;2370
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/pe/
dc.sourceUniversidad Nacional de Trujillo
dc.sourceRepositorio institucional - UNITRU
dc.subjectPlan de incentivos
dc.subjectProductividad
dc.subjectFuerza de ventas
dc.subjectIncentivos
dc.titlePlan de incentivos para mejorar la productividad de la fuerza de ventas de la empresa People Outsourcing S.A.C. sucursal Trujillo 2016
dc.typeTesis


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